Lagenda Budak Setan The Series Ep 21

[postlink]http://videoceritamelayu.blogspot.com/2011/01/lagenda-budak-setan-series-ep-21.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=wJzlOlLtRtMendofvid [starttext]




Selepas kejayaan filem Lagenda Budak Setan, kisah cinta agung di antara Kasyah dan Ayu kini kembali dalam versi drama pula arahan Along Kamarudin.
Drama Lagenda Budak Setan The Series ini akan menemui penonton melalui saluran Astro Prima bermula 10 Ogos jam 10.30 malam.

Sinopsis:
Kisah ini bermula dengan kenakalan Kasyah (lakonan Farid Kamil), seorang pelajar nakal yang sering membuli dan mengenakan pelajar lain bersama beberapa rakannya. Mereka sering dikenakan tindakan disiplin dan turut melabelkan kumpulan mereka sebagai anti perempuan.

Namun, sikap dan kenakalan Kasyah berubah dengan kemunculan pelajar baru bernama Ayu (lakonan Maslina Nasir). Kehadiran Ayu di sekolah itu telah berjaya menambat hati dan perasaan Kasyah lalu membuatkan lelaki yang sebelum ini tidak pernah kenal erti kasih sayang jatuh cinta. Ayu mencabar Kasyah untuk berubah dan sebagai syarat untuk dia menerima Kasyah. Episod baru hidup Kasyah pun bermula...

Pelakon: Farid Kamil (Kasyah), Maslina Nasir (Ayu), Jue Aziz (Emilia), Melissa Maureen Rizal (Katerina), Nas T (Azmi), Arifah Damanhuri (Mak Leha) dan Anne Ngasri (Suzana).

Captured by dimensi from torrent.jiwang.cc

[endtext]

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

COMMENT POLICY
Comments on this blog are made DOFOLLOW for the Google Spiders.
Comments are moderated.
Spam will not be tolerated.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Watch | Video Cerita Melayu | Malaysia

Sila Click Follow