Filem Jangan Pandang Belakang Congkak 2

[postlink]http://videoceritamelayu.blogspot.com/2010/12/filem-jangan-pandang-belakang-congkak-2.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=Gc0RkfeVjMUendofvid [starttext]







Sinopsis:
Setelah berjaya menewaskan Mustika dan memulihkan Punai dan Asmat dalam JPBC yang lalu, Pak Mor terus berusaha untuk memperhebatkan ilmu yang ada padanya. Pada suatu hari, ketika dia sedang membaca jampi menteranya, tiba-tiba tubuh Pak Mor kejang dan serentak dengan itu satu gumpalan asap keluar dari tubuh Pak Mor dan dari asap itu muncul Mustika. Keadaan ini membuktikan bahawa Pak Mor dan Mustika sebenarnya mempunyai hubungan dan berpakat untuk mengambil kesemua harta dan saka-saka Pak Sudir setelah kematiannya.

Tujuan mereka mengambil kesemua saka-saka Pak Sudir, adalah untuk kekal muda selama-lamanya. Namun yang demikian, Punai dan Asmat cuba untuk menggagalkan rancangan mereka. Situasi ini memaksa Pak Mor dan Mustika bertekad untuk menghapuskan Punai dan Asmat.

Pelakon: Mazlan Pet Pet, Lisa Surihani, Azlee Jaafar, Cat Farish, Bob Kuman, Nora Danish, Ruminah Sidek dan Wangi (The Fabulous Cats)

Captured by KaRL from torrent.jiwang.cc

[endtext]

1 comments:

Hana said...
This comment has been removed by the author.
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

COMMENT POLICY
Comments on this blog are made DOFOLLOW for the Google Spiders.
Comments are moderated.
Spam will not be tolerated.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Watch | Video Cerita Melayu | Malaysia

Sila Click Follow