Aku Ingin Ke Syurga - Cerekarama TV3

[postlink]http://videoceritamelayu.blogspot.com/2010/11/aku-ingin-ke-syurga-cerekarama-tv3.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=cgHsseoZZVkendofvid [starttext]







Sinopsis:
Aku Ingin Ke Syurga untuk slot Cerekarama di TV3 mengisahkan mengenai Hanafi, remaja yang tersasar jauh dari kehidupan biasa. Dia juga anak yang mementingkan diri sendiri kerana terpengaruh dengan rakan sebaya sehingga bersikap biadap terhadap ibunya, Rabiah.

Hanafi tidak dapat menerima hakikat kehidupan mereka yang agak susah dan seadanya. Seboleh-bolehnya dia mahu ibunya menyediakan apa saja kehendak dan keperluannya tanpa mengira bagaimana cara sekalipun untuk mendapatkannya.

Pelakon: Zamarul Hisham, Mak Engku (Ku Faridah Ku Shafie), Almy Nadia dan Nazim Othman.

Captured by dimensi from torrent.jiwang.cc

[endtext]

5 comments:

orphnoch89 said...

tengkiu upload citer nie n sume citer2 len....klu x,xtaw la nk tgk mn citer2 melayu nie....tp kan,part 1 citer ni x bleh tgk la,private dia ckp,part len ok je...nk wat cmne ye?

Admin said...

@orphnoch89 ~ iskh.. saye dah test tadi... semua parts ok jer... cube try klik kat link nie http://www.youtube.com/watch?v=cgHsseoZZVk tngok direct dri YTube...

a little happiness said...
This comment has been removed by the author.
orphnoch89 said...

orait...dh buleh dh.....tengkiu..=)

morkeys laora said...

x leh tengok pun

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

COMMENT POLICY
Comments on this blog are made DOFOLLOW for the Google Spiders.
Comments are moderated.
Spam will not be tolerated.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Click Follow