Syurga Di Pagi Syawal - Telemovie Raya Astro Prima

[postlink]http://videoceritamelayu.blogspot.com/2010/09/syurga-di-pagi-syawal-telemovie-raya.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=hojtz7CqbhYendofvid [starttext]











Sinopsis:
Kisah ARIL, budak yang degil dan terlibat dengan kegiatan lumba motor dan mencuri di kampung itu. Datuk dan Neneknya sering menjadi bahan dimarahi oleh orang kampung dan bila mereka memarahi ARIL, ARIL pulak mengugut untuk meninggalkan mereka.

ARIL memasang impian untuk ke KL kerana benci hidup miskin. Di melarikan diri ke KL bersama rakannya dan mula menyedari erti kesusahan dan betapa dia bersyukur mempunyai keluarga. Akhirnya ARIL pulang ke Kampung untuk menjaga Datuk dan Neneknya. Tiba-tiba muncul kes tuan tanah meminta tanah daripada datuknya. Datuknya berkata tanah tersebut telah dibayar kepada arwah bapa Ali tetapi tiada bukti. Apakah kesudahan kisah ARIL sekeluarga?

Pelakon: Datin Mariani (Nenek), Abu Bakar Omar (Atuk), Shaheizy Sam (Aril), Vanida Imran (Rohayu), Kaza (Taha), Hafiz Anak Wayang (Apis), Hairi Anak wayang (Syam), Mak Nab (Mak Jah)

Captured by dimensi from torrent.jiwang.cc

[endtext]

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

COMMENT POLICY
Comments on this blog are made DOFOLLOW for the Google Spiders.
Comments are moderated.
Spam will not be tolerated.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Watch | Video Cerita Melayu | Malaysia

Sila Click Follow