Adnan Sempit The Series - Episode 18 [Good Quality]

[postlink]http://videoceritamelayu.blogspot.com/2010/08/adnan-sempit-series-episode-18-good.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=kDuyXdJGCO4endofvid [starttext]


Pada episod 17 yang lepas, kehadiran Adnan ke kampung Eliza telah mendatangkan rasa tidak puas hati Pak Husin dan juga Bidin. Bidin adalah samseng di kampung Eliza dan dia bekerja memungut hutang untuk Pak Husin yang juga seorang bomoh.

Adnan telah berjanji kepada Eliza dia akan membongkarkan kerja-kerja syirik Pak Husin, yang kononnya boleh mengubati orang kampung. Tetapi hakikatnya hantu-hantu peliharaan dialah, yang selalu menggangu orang kampung termasuk emak Eliza.

Pak Husin telah berpakat bersama Bidin untuk menghapuskan Adnan, dengan menggunakan hantu-hantu peliharaannya. Bidin juga sebenarnya mempunyai hati kepada Eliza dan ingin mengahwininya, dia merasa amat marah kepada Adnan kerana beranggapan Adnan ingin merampas Eliza daripadanya.

Adakah dalam episod 18 ini, Adnan dapat menentang hantu-hantu peliharaan Pak Husin yang datang menyerangnya dan dapatkah Adnan menyelamatkan Eliza daripada Bidin??
Mari kita sama-sama saksikannya, selamat menonton & semoga terhibur...

[endtext]

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

COMMENT POLICY
Comments on this blog are made DOFOLLOW for the Google Spiders.
Comments are moderated.
Spam will not be tolerated.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Watch | Video Cerita Melayu | Malaysia

Sila Click Follow