Filem Cuti-Cuti Cinta

[postlink]http://videoceritamelayu.blogspot.com/2010/12/filem-cuti-cuti-cinta.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=y74Mk1jtuEkendofvid [starttext]







Sinopsis:
Fausrina mula cemburukan Omar Rudy dan Eava. En. Mahmood menyedari perubahan Fausrina itu lalu menyuruh Fausrina memberitahu tentang isi hatinya tetapi dia tidak mahu. Dalam masa yang sama En. Mahmood sukakan Kris Dayana tetapi malu untuk menyatakannya.

Sementara itu di Kuala Lumpur, ibu bapa Eava dan Remy sibuk mencari Eava. Setelah mereka mengetahui di mana Eava berada. Mereka segera pergi ke hotel tersebut. Tiba di hotel tersebut, En. Mahmood memberitahu mereka, Eava dan Omar Rudy pergi ke laut dan jika mereka ingin mengetahui lebih lanjut, mereka harus berjumpa ibu bapa Omar Rudy. Mereka pun pergi ke kampung nelayan dan berjumpa dengan ibu bapa Omar Rudy. Eava dan Omar Rudy bersiar-siar mengelilingi pulau-pulau yang ada di sekitar itu dengan menaiki bot. Tiba-tiba di tengah laut, bot mereka rosak.

Oleh kerana cuaca buruk dan angin yang kuat, tiba-tiba bot mereka dipukul ombak yang kuat, rosak dan terdampar di sebuah pulau yang tiada penghuni. Omar Rudy menghubungi Kris tetapi Kris memberitahu bantuan hanya akan sampai esok disebabkan cuaca buruk. Jadi mereka hanya menunggu sampai hari esok. Remy bertambah geram dan mula menyalahkan semua orang, Tan Sri Zaini dan Puan Sri merasa malu dengan sikap Remy.

Ketika di pulau itu, Eava mula membebel menyalahkan Omar Rudy tetapi dia tetap bersabar. Omar Rudy mula mencari makanan dan membuat tempat berteduh, tetapi Eava tetap membebel kerana dia terpaksa makan dan bermalam di situ. Apa yang Eava pelik adalah mengenai sikap Omar Rudy yang sentiasa tenang. Dapatkah Omar Rudy melembutkan hati Eava Eliana, dan dapatkah Fausrina, Kris Dayana dam Maliqqurahman menerima Eava? Kesudahannya terjawab di dalam Cuti-cuti Cinta…

Pelakon: Farid Kamil,Nora Danish,Cat Farish,Zaibo,Azizah Mahzan,Kazar,Zed Zaidi.

Captured by KaRL from torrent.jiwang.cc

[endtext]

2 comments:

RADIO REBEL'S said...

8-}

Unknown said...

I am monika, I am also a web designer and I like your blog too much the colors and themes are really nice.
Do visit my blog watch movies online

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

COMMENT POLICY
Comments on this blog are made DOFOLLOW for the Google Spiders.
Comments are moderated.
Spam will not be tolerated.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Watch | Video Cerita Melayu | Malaysia

Sila Click Follow